Det er et af de fedeste funk/jazz/fusion bands ever! Min første koncert nogensinde var med dette band helt tilbage i 80'erne i Århus oppe i Stakladen. Guitaristen Fridrik Karlsson er desværre ikke med - han erstattes af den tyske guitarist Bruno Mueller. Jeg har sikret mig to billetter d. 11 Maj...Æv bæv!
FED koncert!!

Ingen kommentarer:
Send en kommentar