|
|
| ||||||
1) Gramvousa (nordøstligste af Kreta) billedet herover, og 2) Elafonisi, hvor vandet har samme farve og sandstranden er helt fantastisk. | ||||||||
A blog for nerds addicted to jazz, Mezzoforte, Belgian Lager, Gastronomy, arts Pâtisserie et Boulangerie, C#, and a wonderful world which seems to follow the most strange and fuzzy logic where truth lies somewhere between true and false.
18 september 2010
Kreta 2010
Platoon...2010 versus 1986...fornemmer vi det samme dræberlook...
12 september 2010
Forædling...
Egentlig er jeg bare "pissed"...og skal af med det! Vi har fået et bageriudsalg herude i Hasselager - altså ingen duft fra ovnen søndag morgen...arhh, det er så løgn, forretningen stinker af...
11 september 2010
Abonner på:
Opslag (Atom)


