A blog for nerds addicted to jazz, Mezzoforte, Belgian Lager, Gastronomy, arts Pâtisserie et Boulangerie, C#, and a wonderful world which seems to follow the most strange and fuzzy logic where truth lies somewhere between true and false.
18 september 2010
Platoon...2010 versus 1986...fornemmer vi det samme dræberlook...
...eller er de bare på stoffer?..."Are you smoking this shit so's to escape from reality?" /Sgt. Barnes
Der er da stor lighed her ;-)
SvarSletJa...........der er noget veteran over den knægt. ;-)
SvarSlet:-) Mette Bach
Hehe der er faktisk ikke ret stor lighed, for Charlie Sheen ser mere fortvivlet ud end han har dræberlook, hvorimod jeg har koldblodige øjne o.O
SvarSlet