18 september 2010

Platoon...2010 versus 1986...fornemmer vi det samme dræberlook...

...eller er de bare på stoffer?..."Are you smoking this shit so's to escape from reality?" /Sgt. Barnes

3 kommentarer:

  1. Der er da stor lighed her ;-)

    SvarSlet
  2. Ja...........der er noget veteran over den knægt. ;-)

    :-) Mette Bach

    SvarSlet
  3. Hehe der er faktisk ikke ret stor lighed, for Charlie Sheen ser mere fortvivlet ud end han har dræberlook, hvorimod jeg har koldblodige øjne o.O

    SvarSlet