26 oktober 2010

Pasgaard occupe Rue Monge à Paris automne 2010

Frederik i Billund Lufthavn
På toppen af Eiffel
Frokost ved Les Invalides

Notre Dame ved Seinen
Jazz på MontMartre
Shopping i Galleries Lafayette 
Frede og Ferrari
Lidt stemningsbilleder taget på en helt fantastisk tur til Paris i efterårsferien med hele familien...
Det var min første tur til Paris og absolut ikke den sidste!

3 kommentarer:

  1. Uhuhuhuhu - vi var da bare slet ikke færdige med at opleve skønne Paris. Fantastisk by og godt selskab hele vejen. Det er en bestemt en "Ommer".

    SvarSlet
  2. Nous ne sommes pas finis d´eksplore Paris. C´est une ville tres belle et parfaite. Je l´aime.

    SvarSlet
  3. Oui, Paris doit aussi se manifester lorsque c'est le printemps

    SvarSlet