A blog for nerds addicted to jazz, Mezzoforte, Belgian Lager, Gastronomy, arts Pâtisserie et Boulangerie, C#, and a wonderful world which seems to follow the most strange and fuzzy logic where truth lies somewhere between true and false.
26 oktober 2010
Pasgaard occupe Rue Monge à Paris automne 2010
Frederik i Billund Lufthavn
På toppen af Eiffel
Frokost ved Les Invalides
Notre Dame ved Seinen
Jazz på MontMartre
Shopping i Galleries Lafayette
Frede og Ferrari
Lidt stemningsbilleder taget på en helt fantastisk tur til Paris i efterårsferien med hele familien...
Det var min første tur til Paris og absolut ikke den sidste!
Uhuhuhuhu - vi var da bare slet ikke færdige med at opleve skønne Paris. Fantastisk by og godt selskab hele vejen. Det er en bestemt en "Ommer".
SvarSletNous ne sommes pas finis d´eksplore Paris. C´est une ville tres belle et parfaite. Je l´aime.
SvarSletOui, Paris doit aussi se manifester lorsque c'est le printemps
SvarSlet