A blog for nerds addicted to jazz, Mezzoforte, Belgian Lager, Gastronomy, arts Pâtisserie et Boulangerie, C#, and a wonderful world which seems to follow the most strange and fuzzy logic where truth lies somewhere between true and false.
17 oktober 2010
"Se min kjole...
Fru Pasgaard har købt ny bil..., og det er ikke en "NÅ"-bil for at bruge hendes eget udtryk! Alle de biler, som jeg har foreslået, indeholder et stort element af praktiske anvendelsesmuligheder, og de forslag er faldet fuldstændig til jorden. Her bagefter kan jeg se, at begrebet reelt har dækket over alle biler, som man kan være mere end én person i....
Lektion: Mit gæt er, at kvinder ser på en bil på præcis samme måde, som de ser på en kjole - de går efter størrelse SMALL og den skal helst sidde stramt! - i det her tilfælde er der squ bonus: den sidder skide godt på dig fru Pas!... og du kan ikke tillade dig at tage ret meget på i vægt...hæ! (Her har så du samtidig forklaringen på, hvorfor vi mænd gerne vil have store biler)
... du kunne nu godt have haft lidt mere rødt på læberne, når nu Fiat-logoet er så utydeligt på billedet...
... og en sidste bemærkning - når man zoomer ind på billedet, så ser du meget stram ud i din mimik...ja, jeg turde ikke sige det, men du skulle måske alligevel have taget den et nummer større? ;-)
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Det er da for meget med dig - dine betragtninger er noget svære at komme efter..Men nok helt i overensstemmelse med, hvordan du ser det - og en smule i overensstemmelese med sandheden:
SvarSlet- Det er nemlig ikke nogen NÅ bil!
- Det er en str SMALL!
- Den er lækker i farven, metallet, er fræk og hurtig!( nå nej-men det lød godt )
- Den har meget ekstra udstyr!
- Er meget økonomisk!
Alle disse ting passer da på mig ikk?
ALLE SAMMEN!
Og jeg er kun lidt stram i betrækket på dette billede fordi bilen ikke var blevet min endnu :-)
Og jeg fik så en fin forklaring på din store Mercedes og din store motorcykel. Skidt med at de er gamle - bare de er store :-)))))
Du har fuldstændig ret - bare de er store ;-)
SvarSlet- Er der en speciel grund til at vælger at udgive dine kommentarer som Anomym bruger Fru Pasgaard?
Nej ikke anden end at jeg ikke lige kunne finde ud af hvor jeg skulle skrive mit navn..
SvarSletMen måske det lykkedes nu?
Nej det gjorde det så ikke... Du må lige vise mig det senere..
Virker det mon nu?
SvarSlet.... meget økonomisk.... Tina, helt ærligt, synes du selv det passer på dig??? Men bilen passer til dig, det må jeg sige. Men jeg synes nu ikke GAMLE og STORE passer på Per :-) Jeg savner jer :-D
SvarSlet